När livet ger dig det svåra besluten!

Har så otroligt mycket i mitt huvud just nu. Jag har precis kommit igång med mitt "normala aktiva" liv igen. Skola, stall, plugg osv. Det är faktiskt så att jag nog nästan aldrig har tid för att andas för en sekund under dagarna. Tack och lov är stallet STALLET. Där har jag mitt andningshål!
Men på kvällarna passar jag på att lägga mig i sängen, sätta på riktigt bra musik och bara ligga där och tänka. Det är så otroligt skönt! Det är då jag verkligen tänker vart mitt liv håller på att ta mig nånstans. Alla olika riktningar jag gör skapar mitt liv och min framtid. Detta är MIN näst favoritstund på dagen. Det är då jag har tid att prata med de jag älskar, har tid att sakna MIN pojke, grubbla över livet och vara 15 år i mitt huvud för en gångs skull. Detta är vad jag behöver lite av varje kväll!

Bilden kanske jag borde leva upp till lite mer...


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0