Part 8.

Muir Wood's
Resdag 8.
Red wood's, muir wood's. Kalla det vad du vill men en sak är säkert. Detta är trädens träd! SÅ otroligt vackra. Det går inte änns att beskriva hur stora och höga det är. Detta är något Kalifornien ska värna om. Jag skulle kunnat gå i denna skog en hel dag. Vandrat längre och längre in i skogen och glömma allt runt omkring. Det skulle verkligen vara skitkul att få vandra här när jag blir äldre.


Golden Gate Bridge var rätt häftig den med. Riktigt stor och röd! ;) Tyvärr var det dimma som låg över den så jag kunde inte se hela bron. Lite tråkigt faktiskt. Men men, man kan inte styra över vädrets makter tyvärr.


På kvällen åt vi på något som kallas The chees cake factory. Tydligen en jättestor, populär resturangkedja här. Och det var verklilgen jättegod mat! Och tror de fanns 60 olika cheescake sorter. Herregud säger jag bara! Men den jag tog var riktigt himla skitgod!!
Hasse tror att vi snart ser denna kedja i Sverige. Vi får väl se. Inte omöjligt!
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0