Provridaren ;)

Hahah jaa jag vet inte va de där va för rubrik, men skit samma :D
 
Iaf så har en tjej vart och provridit Gisza idag för andra gången. De gick jättebra och man såg stor skillnad! Hon fick även testa att hoppa lite. INte hökt då hon haft hopprädsla. Men de gick bra och hon kände sig trygg på gisza. Gisza e så snäll så :3
Och jag e på fetaste humöret! Vill typ hopa runt och sjunga. Vakna med ett leende på läpparna och kände mig jätteglad! Så tummen upp för de :D Så denna kväll, trots att jag kommer sitta hemma själv kommer bara bli fett awesome tack vare mitt humör! OCh jag känner massor för att blogga nu. Vart dåligt med inspiration de senaste veckorna. Men nu jävlar på ren svenska!
Wiiiii :D Och mobba inte mitt sjukt seriösa inlägg :o
 
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0