Va där detta?

Usch blogg.se! När jag öppnar min webbläsare och ser er nya startsida blir jag faktiskt lite sisådär bloggsugen. De är riktat mot stil och det ända du hittar är information om stilbloggar. Men hallå? Vad är detta? Vadå på ett INTE ALLS diskret sätt visa att det är de ni kommer sattsa på? Alla bloggar på blogg.se som inte alls har nått med stil att göra nu då. Kommer vi ens få chansen att synas på startsidan? Jag hoppas verkligen att detta bara är under en viss tid.
Såklart glad för alla dessa stilbloggar men det är inte på detta sätt blogg.se visar att de riktar sig åt alla olika slags bloggar. Bad. This is really bad blogg.se! And you made anna really angry now.

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0