Glass.

Såg på blogg.se startsida att dom hade tipsat om en blogg och så hade dom en bild på en sorbet som såg så himla god ut! Rosa , såg ut som hallon och då kände jag bara, seriöst nu får de vara nog. Inge mera skola, inge mera snö, inge mera tjocka vinterjackor och INGE mera klagomål på dagens väder. GE MIG SOMMAR!

Tänk att kunna gå med brunbrända ben , shorts och linne sent in på kvällarna, bara umgås med människor man älskar att vara med, chilla galet på stranden, skapa massa nya sommarminnen och bara va. Åh vad jag längtar!! Och inte minst längtar jag efter glass. Älskar glass!
Men just nu känns det ju inte riktigt som att de är max 3 månader kvar till detta trotts att de faktiskt blivit vår nu!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0