Mer död än levande

Hälsokonventet, så jäkla kul, äckligt jobbigt och lärorikt! Verkligen glad att jag gick på det.
Tränade 4 pass,
CX
GRIP
BODYATTAC
BODYCOMBAT
Kan väl säga att Grip är det jobbigaste jag någonsin gjort. Var så svettig att mina träningsbyxor var seriöst blöta och håret så blött att man hade kunnat tro att jag tagit en dusch. Mysigt! Favoriten blev bodyattac eller bodycombat. Men det är en sån sjuk teknik i combaten så det tar några gånger innan man är igång och verkligen hittar musklerna.
 
Goodiebag fick man oxå med massa fina grejer. Bilder kommer men min mobilapp är nere och har ingen sladd att koppla till datorn tyvärr. Var ju även en kostföreläsning men Fredrik Paulun. Rätt coolt att han kommer till lilla Nykvarn liksom! Och shit va bra han var! De var likaom bara basic, grunder som alla borde tänka på igentligen. Mer om de senare. Köpte en bok av honom med massa bra grejer i, allt från hur man ska äta till övningar man ska undvika. Denna dag har vart toppen! Nu är jag halvt död och ska bara ligga och kolla film. Kram!
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0