NYA planer och 1 ton plugg

Bläääääääääää för plugg!! Np i Geografi imorgon och på onsdag och även np-labben i biologi imorgon. Spanska läxa tills på fredag och idag gjorde jag matteprov. Har jag någonsin sagt hur mycket jag ÄLSKAR skolan?...
Nåja nu ska vi inte klaga och tror matteprovet gick bra denna gång, får iallafall hoppas på de!
 
Viktor åkte i morse så fett tråkigt här hemma nu hehe. He's so much fun. Nej men vi träffas om typ 3 veckor igen så de är ju typ sjuuuukaste asså ;) Men vad vi gjort under helgen? Vi har degat på mitt rum med film, BJ, serier och spel sen vart på bio. Typ de vi gjort haha. Oz, The Great and Powerful, sevärd!
 
Har nya planer för bloggen, ska bara kolla runt lite osv och samla lite inspiration så kommer jag igång med de snart hoppas jag! Kan väl säga såhär, byebye tråkiga blogginlägg, (för de mesta). Nej, so boken väntar. Gaahh hata!!!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0