Ännu en klapp på axeln

Ännu en riktigt BRA dag!
Jobb 7-16, 10 pallar med middag. Alltså torrvaror kom så det var att vara på golvet och plocka hela dagen. Sedan satte jag mig på cykeln och började trampa mot Nykvarn och huset mitt. Det vart riktigt varmt så det är riktig tur att det fläcktar så mycket just när man cyklar haha. När jag kom hem körde jag styrka i 20 min. Effektiv träning!
 
Imorgon är sista lediga dagen innan skolan börjar för jobbar hela helgen och sen, ja sen är det kört! För då börjar skolan. Så imorgon drar jag Johan Emelie och Nicklas till gröna lund och njuter av slutet på sommarlovet. Nu, MAT!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vart jobbar du? :) får du bra lön? :)

Svar: Svarar i ett inlägg istället ! :)
Anna

2013-08-16 @ 08:05:14

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0