If you tell me I'm wrong..

Livet tuffar på. Idag är jag ledig och de känns för jäkla bra! Precis skrivit klart en intresseanmälan om fortsatt jobb på coop i höst. Så nu får jag bara hoppas på det bästa helt enkelt!
 
I morse sov jag ut riktigt ordentligt. Sedan la jag mig i solen en timma. NU regnar det massor och åskan är i full gång utanför. Medans jag är ledig ska jag passa på att åka ut till stallet och Gosa massa med Gisza. Så som jag saknar henne. Kommer bli tomt när hon åker 60 mil härifrån. Verkligen!
Ikväll tar jag nog en promenad och rensar tankarna om det är bättre väder. Nu ska jag kolla upp lite smågrejer på datorn inför i höst. Ha en bra dag alla!
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0