Läsarfråga!

Vart jobbar du? :) får du bra lön? :)
 
Svar: Jag jobbar på coop forum i Södertälje och har jobbat där sen jag fyllde 16 år. Alltså sen i april. Mitt jobb där är att delvis sitta i kassan och delvis vara ute på matavdelningarna och snygga till, packa upp varor och hjälpa kunder. Alltså ett butiksbeträde kan man säga.
Exakt VAD jag får i lön stannar mellan mig och min chef men ja det är BRA lön för mig som 16 åring. Verkligen. Får ju desutom 50, 70 och 100 % ob lite olika dagar och tider på dygnet. Så är riktigt glad över att ha detta jobb. Även fast det kan vara lite surt att vara inne flera timmar när det har vart så fint väder som de vart denna sommar haha. Men det är smällar man får ta!
 
Bild från i maj, min första riktiga arbetsmånad där :)
 
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0