Liar Alex!

Seriöst... Denna app kan gå och ta sitt lill liv! Skrev nyss ett lååångt inlägg och ska ta en bild till det. Nej men DÅ SKA HELA PROGRAMMET STÄNGAS NER OCH HELA INLÄGGET FÖRSVINNA....

Jag som hade ansträngt mig för din skull alex... Och vad hände med den Å kallade bloggrapen nu höll på med?;)

Iaf så sitter jag här och ska skriva ett inlägg för andra gången och försöka få det lika bra som de senaste som försvann.... Iaf har mitt liv vart väldigt awesome så inte hunnit uppdatera bloggen. Sorry alla fans... xD
Nuuuu sitter jag iaf här efter en helg med massa jobb och goda nyheter, med träningsvärk från gårdagens boxningspass och dagens bio + kvällsplugg. Och mår lite bättre över att ha bloggar igen. Men nu ska jag fortsätta plugga. Plugga plugga plugga matte :D..xD
Imorrn blir det gym innan skolan sen bodycombat på kvällen. Like a boss (h)


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0