Nu vänder jag sida och börjar ett nytt kapitel!

Halva garderoben och jag har landat i lägenheten i Stockholm nu. Så småning om kommer de bli mer inbott av mig här men är otroligt glad att få denna möjlighet Ann och Hasse gett mig! Mer än tacksam. Verkligen!

Som sagt, imorgon börjat jag Gymnasiet. Ett nytt kapitel i mitt liv som kommer kräva mycket av mig! Plugg, plugg och lite mer plugg. Men jag ska INTE glömma bort att ta vara på dessa tre år. Efter gymnasiet är jag liksom vuxen. Ska ta vara på alla nya människor jag kommer möta, minnena, erfarenheterna och upplevelserna. Skratta le och bara må bra! Det är mina mål med dessa tre år!
Ska även ta mitt tränande till en helt ny nivå. Äta speciellt för att få ut så mycket som möjligt av min träning osv. (Mer om det i ett separat inlägg).

Är så otroligt taggad inför dessa år i Stockholm så det inte finns på kartan. Imorgon vänder jag sida, lämnar de gamla sidorna bakom mig och siktar helt enkelt mot stjärnorna!
Punkt slut.


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0