Schemat

Halloj!
Dagens aktiviteter i skolan var att sitta stilla på en stol, gå igenom skolans alla regler och policys och få inloggningar till schoolsoft, kolla scheman få skåp osv. MYCKET information alltså. Schemat är typ helt underbart och kommer inte ihåg om jag berättade det igår med vi kommer inte läsa varken kemi eller fysik nu i ettan. Utan satsar stenhårt på matten för då blir det enklare med de andra två ämnena sen i tvåan och trean. Såklart blir det matte resterande år också men SKÖNT och SMART upplägg av atletica!!
 
Vart och fixat så jag får en gratis provvecka på gymmet. Gillar jag det, köper jag kort. Dom har ju alla pass jag vill träna och ett av deras gym ligger 100 m här ifrån så rena rama kapet ju. NU ska jag snart äta god fisksoppa lagad av ann sen ska jag dra till gymmet och spana runt lite och känna på. Imorgon -Första riktiga skoldan!
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0