Allt kan hänga på en tunn liten tråd

Kroppsideal... Hur ska du se ut egentligen? Tränar jag för mycket eller äter jag för onyttigt? Äter jag för lite eller tränar jag för lite?
 
Min motivation är på topp, jag ser hur jag varje morgon får nya former och mer detaljer på min kropp. Jag skulle vilja säga att jag skiter i vikten i nuläget. Förut var mitt mål att tappa VIKT. Skit samma nu, jag vill må bra och bli glad av att SE resultat på mig. Både psykiskt och fysiskt... Jag mår så otroligt jäkla bra av att träna. Den här hösten har jag vart gladare än någonsin. Men hela tiden, någonstans där inne finns det spöken. Spöken som kan spöka till det oavsett hur jäkla pepp jag är på livet. Men så länge jag får stöd av alla runt om mig och blir motiverad så håller dom sig där, djupt där inne.
 
Jag tror alla som tränar (andra aktiviteter också såklart) vet hur viktigt de är vad folk gör och säger till dig. Jag har folk i min närhet som säger att jag är SJUK.. Att jag blivit besatt av träningen och att jag skadar min kropp. Sen har jag folk i min närhet som frågar om jag verkligen tränar? Dom ser ingen skillnad osv.. Ursäkta mig men BULLSHIT. Sånt kan ni hålla för er själva tack. Jag är seriöst inte intresserad av era åsikter. Har ni inget bra att säga så kan ni vara tysta. Är det något jag undrar över eller tvivlar på pratar jag med människor jag känner mig trygg med och som jag vet alltid säger sanningen. Och får man höra något negativt drar det ner motivationen på en gång. Finns inget som drar ner en så mycket som andra människor och deras åsikter.
 
Jag kommer iaf aldrig låta någon plocka fram de där spökena på riktigt. De kommer säga buu ibland, oftast tack vare människor i min omgivning. Men Jag vet egentligen att jag är påväg att bli så jäkla grym.
What doesn't kill you makes you stronger
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carruuu

förstår mig inte på folk som inte fattar vad man kan säga o inte...

Svar: Jag vet... Rätt sorgligt faktiskt!
Anna

2013-12-02 @ 12:58:27
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0