Dan efter dopparedan

Hej på er! Jag hoppas att ni alla haft en mysig julafton och att ni är nöjda med gårdagen. Det är i alla fall jag. Jag hade en supermysig julafton.
Vi åt grötfrukost här hemma sedan drog vi oss upp till Stockholm och till Ann och Hasse där vi åt jullunch, såg på Kalle, fikade, julmyste och öppnade lite packet. De flesta var till Ann och Hasse då familjens paket låg kvar hemma under granen. Dom öppnade vi senare när vi kommit hem. Vid 21 ringde vi upp familjen Larsson och så åt vi lite mat, spela kort, snacka, skratta och sen drog vi barn ner till dom och de vuxna stannade kvar hos oss. Att träffa Larssons på julafton har blivit lite som en minitradition och det är alltid lika kul! Det blir liksom som ett extra roligt avslut på en fin julafton.
 


Åter igen hoppas jag att ni alla hade en mysig Julafton och att i får fortsätta mysa med vänner och familj några dagar till. Jag påbörjar nu mitt jobbMarathon som håller på fram tills den 2/1 då jag går på mitt jullov typ. Haha tät flicka här! Ha en bra dag! Kram
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0