Jag är faktiskt människa

Hej alla! Nu kan jag slappna av lite för igår gjorde jag nationella proven för matte 1c. 
Och det kändes rätt bra faktiskt! Jag avslutade iallafall dagen med ett starkt benpass. Eftersläntarna av de tar jag bort just nu, på bandet. Riktigt skönt att gå bort träningsvärken! Jag börjar inte förns 12.45 så ska ta och gå milen sen slakta magen om jag hinner! "Dagens lucka" igår kom aldrog upp och jag vet faktiskt inte varför. Så idag KÖR VI 200 REP. Woho! ........
Fast nej det skulle faktiskt bara göra mer skada än nytta så det ska vi absolut inte göra! 

Men idag tycker jag vi köttar 100 rep på sidoplankan "upp och ner"! Bilden är rätt dålig men hittade ingen bättre just nu. 



Kommentarer
Postat av: Carruuu

haha fyfan ;-) skönt att provet gick bra!

Svar: Jag Tror det gick bra haha... Så egentligen vet jag ingenting om hur det gick :s
Anna

2013-12-11 @ 12:31:59
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0