Jag vill träna, men min kropp säger nej.

Hej på er sötisar! Idag är det bara tre arbetsdagar kvar och det känns toppen. Idag jobbar jag ett långt drygt pass iförsig, 14-22, men det ska nog gå vägen! Och imorgon är det ju nyårsafton. Gud vad jag längtar och det ska bli så kul att få göra sig riktigt festfin!
 
Som ni märker så har det inte skrivits om träning på väldigt länge, och det är ju egentligen det jag vill göra här. Men min kropp orkar inte med att träna efter dessa långa jobbpass. Såklart att den orkar, men jag har även lov och meningen är att jag ska vara utvilad tills skolan börjar. Och då väljer jag att prioritera bort den tyvärr. Istället för att gå om några timmar tidigare för att dra ut och springa känner jag faktiskt att jag behöver sova. Och jag skrev ju i inlägget nedan att jag önskat att jag vart mer ärlig mot mig själv och det ska jag ändra på tills 2014! Så detta är ju faktiskt en bra början. Att jag inte heller haft tid att träffa Gisza är bara så j*vla tråkigt. Jag vill verkligen träffa henne innan hon åker ner till Götet igen och det Måste jag också göra... Usch för tidsbrist i livet.
 

Men jag hoppas att ni alla får en bra dag och att ni njuter lite extra av ert jullov, åt mig!

 
 

Kommentarer
Postat av: vilmala

HAHAH JAG HAR LIKADANT
vill träna men kroppen bara nej.. så försökte jag gå ut och sprunga så bara nej..
Sv; klart den är riktig :D

Svar: Hahaha , jag tar nya tag när jag slutat jobba såhör mkt! Efter nyår precis alltså! :D
Åh shit coolt! :D
Anna

2013-12-30 @ 15:56:14
URL: http://vilmala.blogg.se
Postat av: MATILDA

fin!

Svar: Tack så jättemkt sötis!
Anna

2013-12-30 @ 20:49:43
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: V I L M A L A ♔

Ett gott nytt år alltså ♥

2013-12-31 @ 11:42:47
URL: http://vilmala.blo.gg/
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Tråkigt att du inte kan träna :(

Svar: Ja verkligen! :(
Anna

2013-12-31 @ 12:43:38
URL: http://spontan.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0