Pumping Blood

Tjenahej!
Idag har vart en hemsk dag på lite olika sätt men samtidigt en väldigt bra! Skolan gick sådär och jag fick nästan ett sammanbrott på grund av att jag nu förstår hur mycket plugg jag har framför mig. Har så otroligt stressad över NP i matte om en vecka. Även fast det gått bra på proven hittills så känner jag mig osäker eftersom det är nationella... Känns så seriöst liksom. Usch! Varför utsätta oss elever för sådan stress?!? Sen har vi massa annat men de tänker inte jag sitta och tynga ner er med! Den har även vart väldigt psykiskt jobbig för att min kompis hade en otroligt jobbig dag. Tårar från henne osv. Vad det var tänker jag inte ta upp här då det verkligen Inte är något trevligt att prata om! Så direkt efter skolan gick vi och fikade på Espresso House. Tjejsnack i 1 1/2 timme, snacka om behövligt! Och efter det, ett riktigt jäkla benpass på gymmet. Fokuserade bara på bakre delen och rumpan idag. Inge framsida alls. Om jag kommer ha ont i min lilla rumpa imorgon? haha OHJA!

Men ja, nu kallar läxorna och de suger men ja, what to do xD Ha en fortsatt bra kväll alla!
 

Kommentarer
Postat av: Carruuu

vad är det för mattekurs du läser?

Svar: Läser ju första året på naturvetenskap, så vi har precis läst klart första kursen, 1c. C är den svåraste kursen av dom så är lite smånervig!
Anna

2013-12-04 @ 12:04:28
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0