Hej<3

Shit vilken dag!
Igår vilade Gisza så jag kunde komma hem i tid och vila inför nationella proven i svenska som var idag. Det gick riktigt bra känns det som! Hoppas hoppas!! På fredag är det dags för skriftliga delen... Fast jag gillar att skriva så de kommer säkert gå skitbra!:D

Idag när jag kom till stallet hade UNDERBARA Johanna mockat och packat mina påsar. Blir så himla glad när människor gör sånna saker för en. Kan verkligen lyfta upp humöret! Tack :D
Gisza reds ut idag, imorgon rids hon av medryttare och på fredag tar jag ett barbacka lugnt pass med lätt genomridning. På lördag kör jag galopparbete och på söndag hoppträning för Demi. Detta känns som en riktigt bra plan!

Jag är verkligen jätteledsen för denna verkligen USLA uppdatering! Men datan är seg som en snigel så de blir mest mobilbloggning. Men har några bra inlägg på gång i skallen. Så se fram imot kommande dagar! På lördag ska jag jobba så de känns iallafall bra. Nej, nu ska jag råplugga matte -.- wish me good luck!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0