Nu ska det finslipas!

Goooodag!
Gymnasievalet klart nu. Shit alltså, snackade med SYV idag och mitt huvud är som en stor röra nu.. Möte med henne och mamma/pappa efter lovet!

Just nu sitter jag i bilen, finland här kommer jag! Ska bli grymt skönt med en riktig lyxsemester. Skattar mig riktigt lycklig. Och hotellfrukost 4 mornar gör ju inget direkt, hehe. Shit! Men som tur är har jag faktiskt med mig träningskläder så ska ta och dra ner till hotellets gym så mycket som möjligt faktiskt! Hoppas ni får det bra och jag ska försöka blogga om jag hittar internet någonstanns! Kram


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0