SVAR -DEL 1

Varför är aubergines så sjukt jävla awesomeeeee?!??
Haha jaadu, de är väl så att den har så sjukt mycket swag ;)
 
Favoritaffär?
Hmm.. bra fråga du! Men det får nog ta och bli Newyorker eller Carlings. Det är inte ofta jag hittar saker här, men när jag väl gör det sitter dom ofta sjukt bra och slår det mesta i min garderob. Annars tycker jag GinaTricot är gryma! Sen ÄLSKAR jag OHIO :D
Går du i någon sport?
Jaa jag vet ju inte riktigt hur man kan ha missat att jag gymmar och har häst, vilket jag ser som en absolut sport! Så ja, jag rider och "tränar" ridning varje dag, 5-7 gånger i veckan.
 
Hur är det i din klass?
I 7an sög min klass hårt. Vi var otroligt uppdelade och killar å tjejer kunde absolut inte vara tillsammans. Men det känns som att vi verkligen vuxit ifrån det där och verkligen är en klass nu. Såklart finns det några som håller sig för sig själva, typ 2 och 2, men annars är vi ett härligt gäng som skrattar massa tillsammans och faktiskt har riktigt kul :D
 
Favorit plagg i garderoben? :)
Oj.. Måste man svara? (a) Har massa kläder jag älskar, beroende på vad jag ska göra. Eller... nä OnePiecen kommer STARKT på en förstaplats i min garderob! Inför för att den hinner ligga där inne så läbge eftersom att jag direkt tar den från de nytvättade och använder den på en gång! haha...
 
Favoritserie?
Lätt OTH (One tree hill) , den serien har verkligen allt! Sen kommer VD och PLL på en självklar, delad andraplats.
 
 

Kommentarer
Postat av: elin stridh

det är bara fint .D

Svar: Gud va härligt! :D
Anna

2013-02-11 @ 21:08:36
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Siri

svar: men eller hur ahah ;)
åååh tack vad glad jag blir!! x

2013-02-11 @ 23:17:49
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
Postat av: Anna Petterssonn

Veckans blogg tävling uppe på bloggen få chansen att visas för mina ca 350 läsare per dag :)

2013-02-12 @ 08:13:09
URL: http://annapettersson.forme.se
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Sv: Åh du anar inte hur glad jag blev över din kommentar! Känns skönt att kunna inspirera med mina inlägg :) Och hälsa din kompis, att hon måste tänka på sig själv i första hand! Det är hennes framtid och liv det handlar om! Kram på dig :)

2013-02-12 @ 09:22:03
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: elin stridh

Hihi ja :)

2013-02-14 @ 14:24:40
URL: http://elincecilia.com/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0