Världen?

Halloj där ute! Klockan är halv 10 och jag är redan uppe, trotts att jag kom hem vid halv ett igår. En klapp på axeln där.
Alex drar snart, hennes mamma kommer väl sisådär vid 10 så inte så långt kvar tyvärr. Men nu är det looov så de är ju ändå rätt awesome! Gårdagen, skola först, alex hängde såklart med. Men ojojoj vilken seriös skoldag då... Peter min solärare satt och sjöng i en microfon. Typ så... Ni fattar, han är lite speciell! På kvällen drag jag sandra moa och alex till järna och umgicks med trevligt folk faktiskt. Nej, nu ska jag ta och vara social till kära alex så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej nu är dagens blogg dragen, kika in och se om du vann, annars kan du vara med nu igen.

2013-02-23 @ 10:14:37
URL: http://spystina.blogg.se
Postat av: Mikael

Tjena, jag hoppas att du inte glömt bort oss. Har svarat på ditt inlägg och hoppas att du har lust att kolla in det.

Sorry för sent svar :(

/Mikael

2013-02-25 @ 13:22:05
URL: http://forum.modekampanj.com

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0