Det DÄR bandet

 
Hur många gånger jag än kommer skriva om det kommer ni aldrig förstå. Eller , ni som aldrig upplevt detta band, ni kommer aldrig förstå.
 
Det finns inget som slår känslan av att varje dag mötas av en varelse som litar på dig så pass att den gör saker LÅNGT över sin rädla. Och bara för att du ber om det. Att ha någon som litar på dig så pass mycket slår nog allt. Du kan ha hur många som älskar dig, ha världens bästa familj, de nyaste sakerna och hur mycket pengar som helst. Men detta kommer aldrig klara av att mäta sig med det jag har. Jag har det DÄR bandet med en annan varelse.
 
Att se hur hon tvekar med andra och sedan se hur hon med mig blir en helt annan ger mig rysningar. Att kolla på henne får mig att le och hennes dumma ideer får mig att bli irriterat skrattfärdig. Dagen kommer komma då jag inte kommer ha den här tilliten hos dig. Dagen kommer komma då jag måste vakna utan dig.
Men just nu finns det ingen som någonsin kommer förstå vårt band. Jag känner det.
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0