Skepnadsbyte

Det är HEEEELT otroligt hur vi människor dömer andra och sedan håller fast vid det. Har säkert skrivit om det här många gånger förut men shit, va med om det själv för nån dag sen. Träffade en person jag kind of "hatat" i typ 3 år på grund av olika själ. Nej tänkte jag, inte den personen...
Men jag lärde mig verkligen en läxa! Människor växer och mognar. Vissa blir helt nya människor. Men de visste ju såklart inte jag om denna person eftersom att jag aldrig gett hen en chans. Jag har alltid haft samma syn på hen efter de som hände. "Usch fy blä", de va verkligen så.

Så från och med nu kommer jag ALLTID ge personer en andra chans. Kanske inte på en gång men efter ett tag, för människor utvecklas i sinnet och blir mognare. Det kommer alltid finnas idioter som även är vuxna. Men dom tänker jag inte ha kontakt med. Bara de fått sina två chanser. Sumpar dom de är det GOODBYE och hejdå! Punkt slut.

Livet ger dig alltid läxor, jag gör misstag och sen lär jag mig. Det är så jag väljer att leva!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0