You only miss her when she's gone.

 
Hittade denna låt i förrgår. Satt och lyssnade på den, tog in vad han sjöng om och tankarna flög iväg.
 
Det är helt sjukt vad vi människor är otacksamma. Vi kan ha det hur bra som hels men vi hittar ändå bara dåliga saker i våra liv. Klagar på vad vi inte har och ser aldrig vad vi HAR.
Vi blir avundsjuka på våra syskon för att de fick en ny dyr väska i julklapp medans du fick 2000 kr istället. Tänker "det är ju roligare att FÅ grejer och inte bara massa kuvert". Var istället glad för hennes skull och var otróligt tacksom för dina 2000 kr. Vissa får knappt en julklapp. DU ska ALLTID vara glad över det du har.
 
Only missing sun when it starts to snow.
 
Japp så äre kära läsare. Vi inser bara hur bra vi har det när vi förlorar något. Vi är så otroligt självupptagna, egoistiska och svartsjuka så det är sjukt. JAg blir mörkrädd av det. Detta gäller såklart inte alla, men många! Otacksamma och bortskämda.
 
Jag tycker ALLA ska starta 2013 med att verkligen tänka efter vad ni HAR. Jag lovar er att ni kommer hitta massor med bra grejer. Sen sända en tanke till alla som faktiskt inte har det så bra. DET tycker jag alla ska starta sitt 2013 med.
Va glad för det du har! Annars kommer du få ångra dig djupt när  du väl misster det.

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0