Upp och ner hit och dit

Flytta, byta skola, säga hej då till Gisza, nya vänner, massa träning, mindre ridning, mer plugg.

Finns mer, ohja de finns mer! Men känne att dessa 7 punkter kommer förändra min vardag mest! Till hösten börjar jag gymnasiet, Atletica på kungsholmen och kommer därför för det mesta bo hos mina underbara gudföräldrar Ann och Hasse som erbjudit sig en inneboende. Bara tacka och ta emot. Blev väldigt glad och lättad! Ville ju verkligen gå på den skolan när jag väl kommit in och så blir de nu!! :D
Gisza... Min lilla ögonsten ska flytta med Fanny till Göteborg där hon har ett pr kvar på gymnasiet. Hon kommer ha de jättebra där nere med fanny och alla andra hästgalna tjejer och killar! Och hon är även friskförklarad :D Vilket jag är jätteglad över. Aldrig kul när nån man älskar har ont eller liknande... Så de är riktigt skönt! Så nu hoppas vi att hon håller för framtiden! Kommer sakna henne med mer än hela min själ och mitt hästhjärta kommer alltid i grund och botten ägas av henne. 100 % sanning. Utan henne hade jag inte vart hon jag är idag. Tack Fanny för att du gett mig chansen att spänndera 3 år med denna underbara skapelse! Tack<3

För att sammanfatta det hela kommer mycket hända i mitt liv nu. Men de är så de ska vara!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0