Landet, underbara ställe!

Igår efter jobbet åkte jag som sagt vidare ut till stockholms skärgård för att umgås med Ann och Hasse samt vara lite undvakt. Hon är rätt gammal men väldigt söt. Haha och en riktigt bestämd dam!
Idag har vi handlat lite och sen tog jag en promenad med en av grannarnas hund. Han är mycket yngre, 4-5 år så de blev lite mer fart än när man går med Holly. Sen la jag mig och sola, där jag fortfarande ligger. Så underbart väder!! Tog även ett SNABBT dopp i havet, 14 grader, jadå! Och så har jag såklart plankat lite mellan all solning. Vi hörs ikväll!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0