Utveckling

Löpning! Så som jag hatar att älska det.
Dom 10 första minuterna är ju rent utsagt fördjävliga men sen, sen kan man hålla på nästan hur länge som helst beroende på vart man lägger ribban.
Idag slog jag rekord på nike run appen IGEN. Yes! Snabbaste kilometern hittills och längsta rundan hittills. Stannade inte en ända gång och slutade med en spurt upp för en brant rullstensås. Och sedan lite situps och armhävningar.
Och allt detta efter stall och arbete. Fattar ni va kroppen klarat av bara man har psyket ATT klara av det?!
ÄLSKA DIG OCH DIN KROPP!

Nu ska jag äta middag, havregrynsgröt, omnomnom!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0