Awesomeness*

Ursäkta stavfelet på videon. Int alls meningen ;) (nöjd alex?)

Dagen har spenderats först av pluggande och sedan med härliga människor från Nykil! Vi kom nästan precis hem och alex sover redan. Haha men jag har ju vänt på dygnet en aaanning så jag blir väl uppe ett tag till. Tummen upp! På måndag är det skola. Vilket känns hopplöst. Förutom att jag får plugga igen. Vad vore jag utan alla lektioner?<3 Vännerna är bara en jobbig grej man får dras med tills man pluggat klart liksom...
Nä nu blev de för flumigt här! Haha "godnatt" folket!

Btw, är det någon som har nått emot att jag å Alex tar tbx idomintrenden?


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0