Dagens

Ännu en söndag avklarad som avslutas framför datorn. Ska nog sätta mig och påbörja ett träningsprogram. Får se om de blir av haha. Iallafall, finns det någon som är intresserad av lite träningstips och sånt? För isåfall uppdaterar jag gärna om det då och då! :D
 
Drog in till Södertälje som planerat och drog med mig Elin. Fixat laddare och nya hörlurar, ÄNTLIGEN! Så nu är mitt liv fulländat igen och jag har inget att gråta över , yeay! Ridningen gick jättebra och red igenom Gisza ordentligt eftersom hon inte kunnat ridas ordentligt på hela veckan. Men som alltid va hon jättefin, speciellt i galoppen. Alltså i galoppen slår hon allt! Hon går om rena rama GUDEN då! Och med snart en ny, troligen dressyrsadel, kommer det ju bara rinna på. Förstår ni min lycka? :D
Lycka it is my friends!
 

Tänkte bara ta och hata lite i detta inlägg oxå.. FÖR PÅ TISDAG HAR VI NP I NATIONELLA OCH SEN PÅ ONSDAG+FREDAG HAR VI SPANSKAPROV. Asså liksom kom igen.... Ahhh :@ Men känner mig fett taggad till np i no för de är biologi och de är ju sjukt niiice, naaaat. Asså hahah aaa hata NP! De är för stor grej kring det och blablabla. Va tycker ni om nationella proven? Är det bra eller nått vi borde ta bort?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon gick jättebra igår:)

2013-03-18 @ 10:06:31

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0