It will hurt

Slutade supertidigt i skolan så åkte direkt till stallet och var där i lite mer än 2 h. Pysslade om Gisza massa, mockade och fixade maten och tog en promenad i en jättefin skog på 20 min. Eftersom hon är skadad får hon ju bara promeneras 20 min/dag tyvärr "/ Men veterinärn kommer ut snart så då hoppas jag verkligen att de är bra! Min lilla blomma <3
Jag och Frida var på gymmet i 2 h, vi körde på ordentligt, utan stress. Så skönt att kunna göra de! Mellan varje sett bara kunna sätta sig på en bänk och snacka lite. Så de ska va ibland ju. Kan väl säga att jag hoppas på att få sitta i kassan imorgon då jag helst inte kommer vilja stå på mina ben haha. Nej nu ska jag kolla ett avsnitt Gossip Girl, sen ska jag släcka väldigt tidigt. Sov gott allesammans!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0