Tack Potatistjejen

 Tack Potatismåsen som påminner mig om att min blogg ska underhållas, vilket den inte har gjort den senaste veckan... MITT fel. Men i helgen var jag i Gnesta hos viktor och sen blev jag sjuk. Eller ja, i Måndags var jag i skolan och efter de körde jag Paintball med klassen, SATAN va de var kul, lätt att jag kommer köra det igen. Adrenalinet man fick av det va asnice och de gjorde inte så jätteont. Sjukt kul var det!
Ser ni föresten Moa som satt på sig masken åt fel håll? HAHAHA gud va vi skrattade!
 
Eftersom jag är sjuk borde jag ju ha bloggat massa men icke, jag har stängt av allt runt om och bara konsentrerat mig på att bli frisk, för de måset jag bli! Missat massor i skolan detta vecka och nästa vecka sätts betygen så måste fixa allt i början av nästa vecka, stress stress! Hörs ikväll, de lovar jag!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0