Come on, I like it!

Nanannanan.... Halloj och godkväll! Äntligen i sängen efter en bra dag. Avslutade ju kvällen med bodycombat och denna gång var det mkt roligare än förra gången och jag svettades lite mer ;) Kan bero på att jag börjar fånin tekniken bättre. Men står fast vid mitt ord hårt, boxning ÄR mycket GRYMMARE! Till middag blev det keso, kvarg, russin och solrosfrön. Goda grejer! 
Jag tipsar verkligen om att blanda keso och kvarg sen ha i något man gillar och känner för. Perfekt efter träning eller sent kvällsmål som förberedelse inför tidiga morgonpass! Nu sla jag sova, lång dag imorgon. Vi hörs! 

True story, det går inte att fuska!

Kommentarer
Postat av: Carruuu

hmm har aldrig riktigt gillat gruppträningar... ;-)

Svar: Vissa grejer funkar men är också för att stå och nöta själv på gymmet ;D
Anna

2013-11-06 @ 09:04:44
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0