Dags att bygga muskler!

Nu har jag kört mkt cardioträning. MYCKET cardio... Och jag har ju min kärlek i styrkan och nu känner jag att det är dags för den. Har inte tränat tung styrka sen innan sommaren , så är grymt taggad ska ni veta! Men nästa vecka blir det samma upplägg som innan, sen ska jag ta och göra mig en ny träningsplan. Såklart med nästan lika mycket cardio, men Mer styrka. Sen öka den delen lite hela tiden för att inte skada min kropp. Just nu formen när det kommer till mina armar är följande: 
Översta bilderna är i avslappnat läge, de nedersa spänt läge. 
Jag har alltså en hel del att arbeta med, KUL! 

Kommentarer
Postat av: Carruuu

härligt :-)

Svar: Ja , riktigt taggad! :D
Anna

2013-11-08 @ 11:46:58
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0