Helt onödigt blogginlägg -Oliva

God morgon!
Nu har jag som vanligt på Tisdagar 3 h hål så passar på att blogga lite. Sitter iaf och växlar mellan matteplugg och biologi (på engelska D: ). Idag blir det luciaträning sen ska jag hem till min kära familj för mormor och morfar bjuder på middag och det vill man ju inte missa!! Så det blir inget gym för mig idag... Får se om jag tar mig ut på en pw ikväll, annars blir det en imorgon bitti om vädret tillåter det.
 
Angående de jag skrev igår, de blev kanske lite flummigt men ska försöka hålla er uppdaterade och kanske skriva lite mer ingående om mitt tänk angående bara vikten, bara måtten, bara träningen osv (?). Men igår  morse efter träningen fick jag en trevlig syn, dom har nog vart där ett tag men inte fotat på ett tag så de va nu jag märkte dom. Välkomna till världen mina två älsklingar... Hoppas ni skaffar er barn snart!
 Upp och ner med sjukt jäkla muppigt ansiktsuttryck... Vet inte om man ser så tydligt men SKÅDA, två finfina abs!! Får fixa en bättre bild haha!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

sv: haha jaa det har jag också sett att folk har på sig BH under Sportbh. Man ba du har en sportBH för att de ska kännas bekvämt, inte för att du ska ha BH under och att brösten flyger upp till hakan. Jag har aldrig haft och kommer aldrig ha BH under sportbh, sjukäckligt

2013-11-19 @ 17:06:22
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0