Hit och Dit

Hejhej! 
Anna är i farten igen, bokstavligen. Var i södertälje i en timma och är nu påväg upp till stockholm igen, snacka ovärt haha! xD 
Hade egentligen tänkt träna ikväll men min träningavärk i benen får säga nej denna gång... Har även matte och luciagrejer att fixa. Och jag ska ändå upp och cykla kvart i 7 imorgon så träna får jag ju ändå göra snart! Hoppas ni haft en bra dag! Här på bloggen har det väl inte direkt vart en av de bästa bland rolig och läsvärd uppdatering... Kanske ska jag slänga in lite tips senare om morgonträning! Vi får se hur mycket tiden räcker till. Kram 

Min middag i Tisdags, damn va gott de var mina vänner! Älskar kombinationen Lax, Keso och Avokado


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0