Impulsköp!

Godnatt på er, ungefär! 
Skolan på måndagar känna så himla ovärd eftersom vi bara har två lektioner och lite så... Men idag hade vi ett oförberett svenskaprov på språkdialekter men de gick nog bra! Luciaträning sen jobb 18-22. Anna lever! 
Köpte mig även ett par mörkbruna uggs, sjuukt mysiga! Har alltid vart emot uggs, tyckt det vart grymt fult osv men denna viner ville jag faktiskt ha ett par, OM dom va mörkbruna och hade en bättre sula en de flesta uggs och jajamen, anna hittar! Så de blev ett litet impulsköp hehe... :D (Kan visa bild imorgon eller något)

Imorse cyklade jag på spinningcykel i 45 min sen körde lite olika varianter av planka i 5 min. Mina ben gör ooooonnntt från igår! Haha xD godnatt nu! 



Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0