På radion sjöng dom om fred på jorden...

...Jag ville tro de slitna orden...
 
Japp här sitter jag och lyssna på jullåtar. Jippi kanske ni tycker men jag blir deprimerad... Det är snart JUL ÅR 2013. Det är helt sjukt va tiden går fort alltså. Och då kanske ni undrar varför jag sitter och lyssnar jullåtar om jag blir deprimerad av det haha? Jo, jag är utsädd till att vara en av de 9 luciakandidaterna i Södertälje vilket jag tycker ska bli jättekul!! Idag träffades vi på tidningen och fotades samt blev intervjuade och på fredag ska vi spela in en kort film där vi sjunger en valfri jullåt. Därav lyssnandet av jullåt. Har hittat 5 alternativ så  u måste jag sålla lite och se vilken som passar min röst bäst! Skriver ut dagens träningspass senare ikväll också, sålänge kan väl ni också lyssna på lite julmusik eller? ;)
 
 
 
Hehehehe .... ;) Jul mina vänner, jul

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0