RÖSTA PÅ MIG!

Som jag nämnt tidigare är jag en av Södertäljes Luciakandidater vilket är himla jättekul tycker jag! :D Och nu finns det ett klipp ute på lt.se där jag sjunger lite och berättar lite om mig själv. Om ni är intresserade att kolla in den kan ni trycka hääääääääär (!!!). Och om ni inte vill kolla in videon men ändå rösta på mig skickar ni et sms till
72001 men texten "LTS LUCIA 1" .
Vill du slänga iväg en röst är jag supertacksam och jag lovar er att jag ska sprida glädje och mitt ljus genom HELA Södertälje. Puss och Kram! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Lara&Lucy ^^

har aldrig varit Lucia xD men fin bild :)

2013-11-17 @ 19:59:42
URL: http://artoholic.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0