Sömnsvårigheter

Godmorgon på er! 
Idag är det en riktig jag orkar inte göra nånting dag. Och de suger för jag hatar att vara på sånt otaggat humör. Samtidigt som jag vet att de är bra för min motivation på något sätt... Igår hade jag vilodag, vilket min kropp behövde. Så hade egentligen planerat att ta mig en pw på morgonkvisten men icke sa nicke. Inatt hade jag grymt svårt att sova, huvudvärk och allmänt typ otrött. Så imorse när klockan ringde på 8 (!!!!! ... Jag brukar liksom gå upp vid 6 för att träna) orkade jag verkligen inte ta mig ur sängen. Så jag lyssnade på mitt huvud, sov en h till och nu känns allt mycket bättre! 
Ikväll blir det träning iaf :D Nu ska jag njuta av min frukost sen åka till skolan, i träningakläder. Lätt bästa! 



Kommentarer
Postat av: Carruuu

tror det är viktigare o lyssna på kroppen när den inte orkar :-)

Svar: Ja men precis! :)
Anna

2013-11-27 @ 12:06:29
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0