Vad är nu detta...

Hej på er! 
Hoppas ni haft en bra helg! Jag har jobbat, pluggat och spännderat tid hemma. Idag har jag även vart ute i 40 min och tränat. Men hade min brorsas gamla innebandyskor som fortfarande suger att löpa i så det blev en kort runda på ca 4,5 km sen tabataintervaller i en trappa. Men känns bra att faktiskt vart ute och rört på mig lite iaf! Snart ska jag få i mig lunch oxå. Kör på havtegrynsgröt. Gott och meganyttigt! 
Imorgon kommer jag införa något helt nytt för min träning/kost. Fått tbx motivationen på riktigt igen! Mer om det imorgon. Nu ska jag plugga massa sen jobb 4 h. Vi höres! 



Kommentarer
Postat av: Carruuu

ska bli intressant o se vad du planerat :-)

2013-11-17 @ 14:56:11
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0