Viktigt med uppvärmning!

Gokväll i stugorna! 
Satan vilket pass det blev idag på boxningen! BAM DÄR SATT DEN, ungefär så! Underbart verkligen! Mina ben va dock rätt sega från bodypumpen igår men äh xD allt kan inte vara tipp topp hela tiden. Sprang även 30 min på bandet innan passet för att verkligen få upp pumpet och andningen och BLI VARM för att förhindra skador. Uppvärmningen på boxningen är ju bra men vill ha lite mer flås så blir från och med nu en egen uppvärmning på 30 min innan passet framöver. Ha en bra nattsömn, nu ska jag snart starta min 8 h sömn! 



Detta var min middag förresten. Lax, sallad och celsius. Ligger även en macka på sidan för lite carbs oxå ;)!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0