Comeback

Min livsglädje har åter spritts i min kropp. För idag har jag äntligen ridigt igen. Och det var mörkt, regnigt och kallt men inte tusan kunde det hindra mig från att rida ut i skogen. Och jag blev knappt "berörd" av regnet och kylan. Det var liksom inget som störde mig som de gjorde förra hösten när jag red i det varje dag. Nej, idag var allt bara perfekt!
 
 
Det är sjukt vad man kan sakna något utan att sakna det eller vad man ska säga. Det var inte Gisza jag red på tyvärr men det spelade ingen roll för det var ändå obeskrivligt fantastiskt. Åh gud vad jag saknar det.. Ibland önskar jag att jag valt en skola i Södertälje bara för att kunna fortsäta rida på samma sätt som förut. Men samtidigt tror jag att denna förändring var bra för mig och jag älskar verkligen att slita mig svettig på gymmet. Trotts att det såklart inte mäter sig med ridningen. Det är en svår grej att förstå sig på för mig. Men ja, såfort jag får chansen att hoppa upp på hästryggen , då finns det inget som kan stoppa mig seriöst.
 
Älskar det och det är det jag lever för. Inget annat.

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0