Cuz I wanna see you naked

Japp, av med kläderna bara!! 

Okej nej, "godmorgon" på er. Idag tog jag sovmorgon. Börjar halv 12 och hade ju kunnat träna innan skolan men nej, sovmorgon it was! Låg uppe alderles försent igår och kolla på serier oxå. Men imorgon och på fredag blir det tidiga mornar. Buhu! 

Bodycombaten gick bra och jag vakna även upp med lite träningsverk i övre kroppspartierna. Skönt! MEN , bodycombat är inget för mig haha. Skitkul, mycket tempo och förbränner bra. Men de är liksom så mesigt om man fastnat för boxning. Så jag kommer från och med nu se combat mer som ett kompliment till boxningen för att få in en bättre teknik och så. Men det är kul att testa på lite olika! 
Ni får ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: victoria

Sovmorgon is the shit<3 Hahha

2013-10-16 @ 15:57:59
URL: http://smileoften.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0