Hörde jag en negativ reaktion?

 
Blääää vilken dag. Känner att detta absolut INTE vart en dag att heta Anna Eriksson på. Nej usch. Bara ladda om och ta nya tag inför imorgon istället.
 
Jag har precis ätit en god middag bestående av salladsblad, morötter, broccoli, oliver och skinka. Till det en knäckemacka med keso och avokado på. Känner mig nästan som en kanin haha. Men den maten är så lätt att "laga", så gott och så nyttigt! Åt pasta idag till lunch också så kände att jag fått i mig tillräckligt med snabba kolhydrater för dagen. Har tänk på en sak angående min träning också. Får höra ibland att folk tycker att jag tränar för mycket och då får jag lust att skratta. Faktiskt.
Jag tränar för att må bra och för att det är kul. Inte för att tävla mot ANDRA eller stressa sönder mig själv. För det första har jag inte häst längre vilket ger mig ca 3 h extra tid om dagen. Tack vare att jag inte rider just nu alltså har jag mer energi till träning + tiden jag lägger ner på den. För det andra, har du kollat hur folk tränar innan du dömer mig? Jag skulle vilja kalla mig själv en vardagsmotionär som tänjer lite på gränserna. Dela gärna med er av era åsikter och tankar. Men detta är min träning och vill jag veta något frågar jag antingen min tränare eller frågar ER.
 
Nu ska det pluggas sen ska det gymmas. Känns som om i alla fall kvällen slutar bra!

Kommentarer
Postat av: Elfina ♥

Vilken header! Magiskt foto!

Svar: Tack! Är själv rätt förälskad i bilden !
Anna

2013-10-09 @ 21:11:35
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Telle

Att folk lägger sig i är rätt jobbigt, en kompis igår försökte ÖVERTYGA mig igår om att gymma var dåligt, "man får ju bara ont i kroppen..."

2013-10-12 @ 10:28:42
URL: http://telles.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0