Lever galet

Om jag lever galet? Nae men tyckte de va en cool rubrik, typ. Haha just nu ligger jag inträngd längst in i ett rum och sover halvt som halvt med fem andra. Japp, vi har sovit fem pers i ett litet jäkla rum. Trångt och mysigt haha. Igåt kollade vi på the conjuring och we're the millers. Sjuukt bra filmer båda två! Rekomenderar starkt om ni har en dålig dag och vill kolla film. Nu ska jag försöka sova vidare eller gå och kolla om jag kan hitta en av killarna. Vi är nämligen bara fyra i rummet för tillfället. 



Kommentarer
Postat av: Carruuu

tyckte faktiskt också the conjuring var bra! för o va skräck iaf :-) hihi

2013-10-29 @ 16:57:01
URL: http://carruuu.nu/
Postat av: Elfina ♥

Va kul att ni är samlade! Ska ni hitta på ngt speciellt? Have fun

2013-10-31 @ 03:42:32
URL: http://elfinas.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0