Lugn dag?

Hej hopp! 
Nu har jag haft en av mina dryga veckostarter. Jobbade till 22 igår sen upp vid halv 6 imorse! 
Men nu är jag iallafall i skolan. Har biologiprov i tre timmar senare så sitter och läser lite just nu. Känner mig både förberädd och icke förberädd. Fick en kommentar om att jag borde ha en frågestund och kanske borde jag ha det? Detta har ju blivit mer av en tråningsblogg och har inte haft något sådant sen jag bytte stil här. Så tror det kommer upp snart! 
Ikväll blit det bodypump. Tagga träningsverk imorgon. Wooop!



Kommentarer
Postat av: Amanda Persson

skönt att få saker gjort :D

Svar: Ja verkligen! Dagarna blir ju faktiskt mycket längre om man går upp tidigt! :D
Anna

2013-10-15 @ 21:48:23
URL: http://aeperssons.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0