Som det kan gå

Gokväll folket och välkomna till Annas virriga värld. Jag ska inte köra mig slut i ett bodypump pass ikväll inte. Det var bodycombat som jag bokat in. Haha herregud va virrig man kan vara ibland. Så bodycombat ikväll och boxning på torsdag. Denna vecka går vi i kampsportens spår. Jag och johanna har även tagit vatten över huvudet och bokat in cyclingpass både denna fredag och kommande fredag, 06.45!!! FAttar ni hur galet tidigt det är?! PÅ en fredag!? Menmen, vi gör det tillsammas så det ska ändå bli rätt kul!
 
Min träningsvecka blir alltså fylld med rätt så mycket pass. Men det är kul med lite variation. Imorgon har jag ingen idrott så då går jag nog till gymmet och kör för mig själv, dock INGA ben haha. Måste kunna kicka ordentligt på boxningen ju! ;)
 
Skrev även mitt första biologiprov idag. Och jag känner mig nöjd. Det som är det viktigaste! Nu måste jag kila till gymmet för lite bodyCOMBAT , vi hörs! :D

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0