SU-Stockholms Universitet

Halloj! 
Idag har det vart en bra dag. Vi har nämligen vart på forskardagarna på SU och gått på 3 olika föreläsningar. En var om att studera på universitet och vad man ska tänka på osv. Otroligt givande föreläsning faktiskt! 
Den andra var "ställ frågor till forskare om vatten och miljön" och den tredje var om etisk marknadsföring. Så det har vart en intressant och givande dag! Skönt att få komma bort från skolan och se allt ur någon annans perspektiv också. 
Vid tre hade jag ett möte med pt. Vi gick igenom hur träningen gått och satte upp ett nytt schema för 3 veckor framöver. Så jag var lite busig och missade mattelektionen idag. MEEN, lovade att plugga matte hemma och giss va jag gör just nu? Juste, pluggar matte. Känner oxå att jag ligger rätt bra till så de blir nog bra! 

Nu måste jag fortsätta plugga mig igenom procentkapitlet , vi hörs vänner!




Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0