Svar -Del 1

Var det skönt att sluta lillhagaskolan? Vilka saknar du därifrån ?

Både ja och nej. Saknar inte alla 6:or och 7:or osv men saknar alla lärare jättemycket och jag saknar faktiskt min klass väldigt mycket!

Känns det skönt att ha klarat grundskolan?

Ja verkligen. Gymnasiet är en helt annan sak med mycket mer ansvar och det är kul för varje ny uppgift är en ny utmaning. Mer tempo och mer utmaningar. Perfekt för mig! Gymnasiet känns liksom mer på riktigt.

Hur kommer det bli angående hästar osv? Ska du sluta rida helt eller gör du bara ett litet uppehåll?

Det kommer tyvärr inte alls gå att få ihop ridningen och mitt liv just nu och det gör ont djupt in i min själ kan jag säga er! Saknar det varje dag och jag vill verkligen tillbaks upp på hästryggen. Men jag har tagit valet om att nu bara satsa på skolan och träningen med tanke på att jag även bor i stockholm. Men jag kommer aldrig sluta rida. Ska faktiskt rida en kompis häst på Söndag. Som jag längtar!! :D

Vad på din kropp är snyggast enligt dig själv?

Oj svår fråga. Får man säga ögonen hehe? Är nämligen kär i mina egna ögon. Men på min kropp får jag väl ta och säga mina rätt välmusklade ben och min rumpa.

Hur kom det sig att du blev så intresserad av träning, kost och hälsa? Alltså hur började det hela?

Har alltid vart aktiv med fotboll, gymnastik, ridning osv. Gymma började jag göra för snart ett år sen och varför var för att jag ville biffa till mig lite ;) Nu är det inte bara därför jag tränar. Jag mår väldigt bra psykiskt av att äta rätt och av att träna hårt. Märker på en gång när jag inte skött min kost på att jag blir mycket mer negativ till allt till exempel. Och eftersom det har gjort en så stor skillnad för mig som person vill jag fortsätta må så bra och även dela det med andra här på bloggen! Det är helt enkelt en livsstil.

 

Vad är ditt bästa tips på en nyttig frukost?

Havregrynsgröt. Lätt! 1 dl havregryn och 1 ½ dl vatten sen in i micron i ca 2 minuter, KLART. Sen kan du ha på exakt vad du vill. Ska du träna hårt den dagen kan du till exempel kombinera med keso. Kan blogga lite mer om mina frukostar om du vill? :)

Var köper du dina träningskläder?

Överallt och ingenstans. Shoppar nästan aldrig nya träningskläder hehe…

Vilka är dina bästa vänner ?

Mina bästa vänner måste jag säga är Alexandra, Frida , Sandra, Moa, Emma och Matilda. Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan dessa tjejer. Frida och Alexandra måste jag ändå säga är mina allra bästa vänner. Dom har funnits där ända sen jag var ett litet spädbarn.

 

Vad är det bästa du vet?

Detta svar skulle kunna bli oändligt men om jag måste välja en sak så är det att få sitta på Giszas rygg, mitt ute på ett stort fält, trycka till lite lätt och få henne att börja springa. Springa som om inget någonsin skulle kunnat stoppa oss. Det är lycka och frihet på riktigt!

Vad är det värsta du vet?

Hur illa vi människor behandlar varandra och våran planet. Och att man inte kan äta oändligt med  godis utan att bli fet heheh .. (a)

 

Favoritfärg?

LILA!!

 


Kommentarer
Postat av: Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil

Sv: Tack så mycket! Det verkligen gör min dag när jag får positiva kommentarer angående min situation! ha en toppen dag! kram

2013-10-23 @ 22:08:20
URL: http://sibba.blogg.se
Postat av: Esmeralda

sv: haha jaa det är jobbigt men jävligt kul :D

2013-10-24 @ 11:11:03
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0